tirsdag den 1. oktober 2013

nye prints - nye produkter - nye markeder - helt nye oplevelser...

                                                                                           Foto: Kristian Granquist
Wiii, i sidste uge brugte jeg en dejlig dag på at tage nye billeder af alle mine produkter.
Det var så spændende og også en smule nervepirrende at få alle billederne i hovedet over på få, men fantastiske billeder.
Når jeg skaber...designer...leger mig frem til diverse produkter, har jeg oftest en råd tråd, der binder alle produkterne sammen - men det betyder ikke, at alle opdager/ser denne røde tråd.
Derfor var det på tide at få skabt nogle fede miljøbilleder, så I andre måske får et bedre indblik i mit univers - i lykke bangs univers:)

Tehætte med hexagonprint.
Puder -  dia. 35 cm og 40x70cm  - hexagonprint.
Her er to billeder af fotografen in action - og også et kig på, hvordan der ser uden for billedet.
Ikke altid lige så kønt som på det færdige billede.



 Ovenstående er en lille opsummering på september måned - som også bød på afslutning af "...in a box" samarbejdet i Carlsbergbyen og endnu et velbesøgt og overstået designmarked: loftbazaaren.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar