tirsdag den 4. februar 2014

Alt for længe siden

Der har været travlt hos lykke bang de sidste måneder i 2013 og ikke mindst i starten af 2014 og det er skønt:)
Efter veloverståede julemarkeder og travlhed på webshoppen gennem december måned, stod den på familiehygge og jul i det sønderjyske - min svigerfamilie bor i dejlige sønderjylland. Det er en gave at kunne tage afsted og føle, at man rejser laangt væk selvom vi kun er 3½ time fra nørrebro;)
På vej over Storebælt lillejuleaftensdag - det føles som langt tid siden!
Nå, ikke dvæle ved fortiden:)
I december måned fik jeg på trods af den skønne juletravlhed også lavet spring/summer kollektionen færdig til enrosmessen DesignTrade i Bellacenteret i starten af januar. Jeg er så tilfreds med den og glæder mig til at dele den med dig.


Kollektionen hedder "Blur". Produkter du kan få blur i: puder (50x50 cm, 40x70 cm og dia40 cm), tehætter, kaffevarmere, skærebrætter, varmebrikker og smørebrikker i kollektionen. Nedenfor kan du se lidt af produkterne.
I starten af marts vil hele kollektionen være at finde på lykke bang shoppen: shop.lykkebang.com

Smørebrikker blur i de to farver pink og blå.
Kaffevarmer blur blå


Blurpude 50x50 cm forside.
Blurpude 50x50 cm bagside.
Til sidst en lille collage fra min stand på DesignTrade - close-up af mine nye ynglingsprints;):
Jeg vil snart vende tilbage med flere billeder, flere historie og nyt fra lykke bang - deri blandt alle de nye butikker, du kan købe lykke bang produkter og så, ikke mindst, sneak peaks på helt nye produkter, jeg er i gang med at afprøve:)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar