torsdag den 8. januar 2015

Nyt år - ny blog


2015 - ny start på bloggen.

Jeg har besluttet at starte min blog op igen....
For 1 ½ år siden mødte jeg nogle rigtige dejlige kvinder - alle erfarne 
instagrammere og ikke mindst bloggere. 
De gav mig blod på tanden til at bruge instagram og skabe min egen blog. 
Instagram blev hurtigt en del af min lykkebang hverdag - jeg elsker IG.
Jeg fik også lavet en nogenlunde blog, men fandt ikke samme magi her.....
Som tiden er gået har jeg fundet mange fantastiske bloggers og blogs som giver mig inspiration, noget at tænke over og skønne madopskrifter.
Så nu vil jeg altså forsøge igen - så må jeg se, hvordan det går...

Here goes:

Blurpink kaffevarmer med de andre printmuligheder nedenfor.
Her er et lille sneak peek på nogle af de produkter jeg sælger i den kommende 
sæson - spring/summer 2015.

Da jeg startede med lykkebang var alle mine tekstiler håndtrykte - altså trykt med ramme en efter en. Det er en fantastisk givende process især når jeg skal ideudvikle eller skabe unika-produkter, men når det bliver samlebåndsarbejde ryger charmen en smule.
Heldigvis er teknologien indenfor digitaltrykt gået hurtigt de seneste år og det er her jeg leger i øjeblikket. Det der gør digitaltryk spændende er blandt andet antallet af farver, der kan trykkes på én gang - det gir virkelig plads til leg med mønstre....jeg elsker det.

Derfor kommer mine kommende kollektioner til at være nææsten udelukkende digitalprintede produkter....Men når jeg skriver nææsten er det fordi jeg går og arbejder på flere et unikaprojekter, der indebærer rammetryk. Det glæder jeg mig ret meget til!



Arbejdsværelset - med fine vægdekorationer, puder, kaffevarmer, ipadcovers
Ipadcover i blurblue print.
Og det bliver vist det for idag.
Føles meget rart at gå igang:)

Det næste stykke tid, vil jeg lave lidt om på bloggen så den passer mig bedre - har jo lært fra de bedste. Det betyder noget arbejde med udseende m.m. 


Igang går jeg:)

//English recap:// I started a blog and an instagram-account 1 ½ year ago, but didn´t really find my inner-blogger back then. But now its time to try again. This blog will revolve around my life in generel as well as my lykkebang-life - my interiorcompany.
The pictures above are some sneak peeks from my spring/summer productcatalogue 2015 for my interiorcompany lykkebang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar