fredag den 13. marts 2015

Brødkurve og udenlandske blogs



Jeg havde den fornøjelse at have mine produkter med på en af de største design og interiør fagmesser i Frankfurt - Ambiente - i Februar. Rigtig god oplevelse!

Jeg har nu fornøjelsen af at se, at mine produkter bliver lagt mærke til rundt i verden bl.a. pga. denne messe og det er så dejligt for verden er stor og allerede fyldt med lækre, funktionelle, fine og miljøvenlige designprodukter (! - jeg ved det godt, men kan altså ikke lade være selv) - så jubiii.

Hvis du vil læse mere så se her: sodapop-design.de/2015/03/lykke-bang/ og her: domainehome.com/ambiente-2015-best-new-products

Paris Marble Pillow by Lykke Bang
Et billede af et mix af mine produkter af Henrik Ilfeldt fra Ambiente.

Herhjemme er jeg godt i gang med at få produceret nogle nye produkter - jeg har nævnt dem tidligere og nu har jeg fået en mindre mængde hjem af mine nye brødkurve / opbevaringskurve

Blur blue kurv i str. 21 dia, 30,5 cm høj

Blur pink kurv - med kig ned i kurven.

Paris marble kurv i str. 23 dia, 23 cm høj
Paris marble kurv "in action"  - den holder fint på varmen
og holder også godt på fugten, hvis bollerne ligger der lidt længere.
Hav en rigtig dejlig fredag og en solrig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar